İngilizce Online Testler,Cümle Kurma,Boşluk Doldurma (Dev Arşiv)

Posted by admin on Ara 26, 2010 | 90 Comments

İngilizce Sözlüğe Girmek İçin Tıklayın.
FUTURE CONTİNUOUS TENSE İNTERAKTİF ALIŞTIRMALAR

Alıştırma 1 Sürükle bırak

Alıştırma 2 Çoktan seçmeli

Alıştırma 3 Boşluk doldurma

Alıştırma 4 Cümle Kurma

Alıştırma 5 Olumlu Olumsuz Cümleler

PRESENT SİMPLE TENSE İNTERAKTİF ALIŞTIRMALAR

Alıştırma 1 Çoktan seçmeli

Alıştırma 2 Boşluk Doldurma

Alıştırma 3 Sürükle-Bırak

Alıştırma 4 Cümle Kurma

Alıştırma 5 Boşluk-olumsuz

Alıştırma 6 Olumsuz cümle kurma

Alıştırma 7 Olumlu-olumsuz cümleler

PAST PERFECT TENSE İNTERAKTİF ALIŞTIRMALAR

Alıştırma 1 Sürükle-bırak

Alıştırma 2 Boşluk doldurma

Alıştırma 3 Cümle yapma

Alıştırma 4 Olumlu-olumsuz cümleler

xingilizce.com

WİLL Kullanımı İNTERAKTİF ALIŞTIRMALAR

Alıştırma 1 Sürükle-Bırak

Alıştırma 2 Cümle Kurma

Alıştırma 3 Will mi Going to mu?

Alıştırma 4 Olumlu-Olumsuz cümleler

PRESENT PERFECT TENSE İNTERAKTİF ALIŞTIRMALAR

Alıştırma 1 Sürükle Bırak

Alıştırma 2 Çoktan Seçmeli

Alıştırma 3 Boşluk Doldurma

Alıştırma 4 Cümle Kurma

Alıştırma 5 Olumlu-Olumsuz Cümleler

PAST SİMPLE TENSE İNTERAKTİF ALIŞTIRMALAR
Alıştırma 1 Çoktan SeçmeliAlıştırma 2 Sürükle-Bırak

Alıştırma 3 Boşluk Doldurma

Alıştırma 4 Cümle Kurma

Alıştırma 5 olumlu-Olumsuz Cümleler

Present Continuous Tense İNTERAKTİF ALIŞTIRMALAR Çalışma Soruları

Alıştırma 1 Sürükle-bırak

Alıştırma 2 Boşluk Doldurma

Alıştırma 3 Çoktan Seçmeli

Alıştırma 4 Boşluk Doldurma olumsuz

Alıştırma 5 Cümle Kurma

Alıştırma 6 Olumsuz Cümle Kurma

Alıştırma 7 Olumlu-Olumsuz Cümleler

Past Continuous Tense İNTERAKTİF ALIŞTIRMALAR
Facebookta bizi beğenin.
Facebookta bizi beğenin.

Yararlı Diğer Kaynaklar:

90 comments

  1. Wavatar irem diyor ki:

    çok güzel bir siteeeee…

  2. Wavatar kardelen diyor ki:

    çok güzel bir site sınavıma çalışmama çok yardım oldu…

  3. Wavatar selvi diyor ki:

    çok güzel bir site ama bazıları yok onlarda olsa süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,
    :) ))

  4. Wavatar nimet diyor ki:

    bu site çok güzel. allah böyle güzel sitelerin devamınıgetirsin

  5. Wavatar admin diyor ki:

    insallah sizin desteginizle sitemiz daha da ilerleyecek.

  6. Wavatar LaLa diyor ki:

    çok iyi bir site böle devam eder inş.

  7. Wavatar neslihan diyor ki:

    bu site gerçekten inanılmaz faydalı paralı bir çok siteye taş çıkartır müthiş anladım anlıyorumm teşekkürler yalnız past perfect testinde ki sanırım 2. yada 3. alıştırma cevaplarında 6 soru yok ve soru cevapları birbirine karışmış site yöneticisinin bilgisine tekarr teşekkürler kolay gelsin……….

  8. Wavatar şule diyor ki:

    bu site gerçekten mükemmel ben çok beğendim.Her şey çok güzel verilmiş. HARİKA

  9. Wavatar merve yaman diyor ki:

    çok güsel olmuş

  10. Wavatar burak diyor ki:

    süper bi site

  11. Wavatar merve diyor ki:

    güzel site

  12. Wavatar admin diyor ki:

    Başka istedikleriniz varsa yardımcı olabiliriz arkadaşlar. -İngilizce Online Testler-

  13. Wavatar eylem diyor ki:

    bazı bölümler açılmıyo onlarada bi çözüm bulunursa çok iyi olur

  14. Wavatar mertcan diyor ki:

    çok güzel bir site devamını dilerim

  15. Wavatar arif diyor ki:

    çok güzel ama daha zorlarını bulmam lazım yarın cambridge sınavı var ingiltereden öğretmen gelecek

  16. Wavatar betül diyor ki:

    çok güzel bi site hazırlayanlarn ellerine sağlık yazılıda çok işime yaradı

  17. Wavatar rabia diyor ki:

    exam has helped me a lot

  18. Wavatar melike diyor ki:

    çok güzel bi site muhteşem

  19. Wavatar yunus emre diyor ki:

    gerçekten güzel bir site

  20. Wavatar ece diyor ki:

    biraz güzel bir site

  21. Wavatar cansu can diyor ki:

    tabi güzel ama bana yararı hiç yok

  22. Wavatar gökhan diyor ki:

    hıııııı o sizi göre güzel bana göre gıcık

  23. Wavatar kerem diyor ki:

    ben bu siteyı çok beyentım bu site çok guzel

  24. Wavatar Murat diyor ki:

    Cook Güzel Bir Site Tbrkler..

  25. Wavatar Enes diyor ki:

    Site baya güzel emeğinize sağlık öyle iyi kalitede işler çıkartırsanız tüm arkilere öneririm

  26. Wavatar ege diyor ki:

    bu site çok güzel günde 3 kere çalışsam sınavdan geçerim

  27. Wavatar emircan diyor ki:

    gerçekten çok güzel bende çok begendim
    kızlar begendiyse sorun yoktur demektir
    3 kere çalışşam sınavdan geçerim
    hepinize teşekürler

  28. Wavatar avril diyor ki:

    Siteyi çok beğendiim :) <3

  29. Wavatar Cem diyor ki:

    Çok Güzel Bir SİTE ellerinize sağlık yazılıya çalışmaya yardımcı oldu.;)

  30. Wavatar Sanane İsmimden? diyor ki:

    Kelimeleri bilene kolay ve güzel. Bilmeyene zor ve kötü. Siteye gelirsek: Site çok güzel.. :)

  31. Wavatar Uğurcan diyor ki:

    Site çok güzel.Mantığı ve alıştırmaları çok güzel,öğretici ve eğlendirici.Yalnız çok daha fazla alıştırma istiyorum.Teşekkürler

  32. Wavatar dijlem diyor ki:

    süper ınanılmaz bır sıte herkeze tavsıye ederım

  33. Wavatar mert diyor ki:

    7. sınıf ta koysanız ii olacak yazılı sorularına felan

  34. Wavatar lok diyor ki:

    eminim dedigin gibidir

  35. Wavatar sadf diyor ki:

    sa

  36. Wavatar tuğçe betül diyor ki:

    çok güzel bir site herkese tavsiye ederim:)

  37. Wavatar ferya diyor ki:

    çok güzek bir site

  38. Wavatar azra diyor ki:

    sitenin çok güzel olduğunu yarınki sözlüden sonra anlıcaz bakalım:))

  39. Wavatar fff diyor ki:

    insallah site daha çok gelişir çok güzel bi site

  40. Wavatar llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa diyor ki:

    ben ingilizceyi doqduqumdan beri sewmişim çok güze :D

  41. Wavatar elif diyor ki:

    bence sorular çok kolay

  42. Wavatar merve diyor ki:

    güzelmiş ama bnm istedigim yok ya :(

  43. Wavatar mert diyor ki:

    Bu site harikulade ama biraz daha konu olsa süper olacak

  44. Wavatar çiçek diyor ki:

    bence çok güzel yazılıya çalışmamı sağladı

  45. Wavatar leyla diyor ki:

    bence süper ötesi bi site fakat benim işime yaramıo yapanın ellerine sağlık yarın sınavım var okuyan bi dua etsinde geçsin:D

  46. Wavatar kadriye diyor ki:

    Bu site çok güzelmiş. SINAVA HAZIRLIK OLDU

  47. Wavatar enes diyor ki:

    sağolun bu siteden ders çalıştım ing sınavından 80 aldım teşekkürler thank you wörmaç :D D

  48. Wavatar beyza diyor ki:

    güzel site

  49. Wavatar beyza diyor ki:

    begendim

  50. Wavatar enes diyor ki:

    çok süper site ayrıca burdan elifime sevgiler :D <3 arkadaşlar bu siteyi sık kullanırlara ekleyin süper site ayrıca bişi dicem bu siteye neden video anlatım yok lütfen kısa sürede gelsin :D bu arada :v herkes mutlaka artich blastı izlesin :D :D :D saygılar 1.lordum enes

  51. Wavatar enes diyor ki:

    süper site arkadaşlar lütfen ama lütfen küfür etmeyin bu sitenin sahibine ayıp olur D: off ya manyak site ama çok güzel site ana sayfam yaptım beyler hanımlar sizde yapın ana sayfanız

  52. Wavatar Özge diyor ki:

    bnm istediğim yok allah kahretsin 0 alcm yha

  53. Wavatar ece diyor ki:

    bence ingilizceyi bilen için çokk kolay

  54. Wavatar mert diyor ki:

    çokk kolay

  55. Wavatar ece diyor ki:

    bence ingilizceyi bilen için çokk kolaay

    • Wavatar Troll bilimi diyor ki:

      :) bnecede süper inşallah sınavdan 4veya 5 alırım öğretmenler bizim sınıfı hiç sevmiyor işimiz zor hep zor souyo yha bakam hayırlısı

  56. Wavatar ece diyor ki:

    mükemmel:)

  57. Wavatar dami diyor ki:

    çook güzel bir site kopya çekmeme çok yardım cı oldu şaka şaka çekmedim sınavdan 94 aldım

  58. Wavatar yok diyor ki:

    yaa çok sıkıcı ben hergün oyun niyetine oynuyom :d

  59. Wavatar öykü diyor ki:

    site güzel saol admin ayrıca ben aka kolejine gidiorm saygılaar.

  60. Wavatar cem diyor ki:

    süper bir site :D

  61. Wavatar mustafa diyor ki:

    çok iyi olmuş

  62. Wavatar zümrüt diyor ki:

    cok guzel chok tesekkurler inşllahım sınavımdan bes alirim

  63. Wavatar filiz diyor ki:

    hııııııııııı çok güzelllllllllllllllllllllllll

  64. Wavatar emma diyor ki:

    gelecek zaman be going to yok sanırım ama yinede süper

  65. Wavatar emma diyor ki:

    süüüppppppppeeeeeeeeerrrrrrrr

  66. Wavatar melih diyor ki:

    manyak bir site herkese öneririm

  67. Wavatar Required diyor ki:

    ingilizcede tek anladığım yes o yüzden bu siteyi iğrenç buldum

  68. Wavatar orkun diyor ki:

    türkçe varken ne gerek var ingilizce :(

  69. Wavatar irem diyor ki:

    ya çok güzel hoş da :( must have to falan olsaaa :( sınavda hoca ordan sorcak ve sonav yarın :(

  70. Wavatar gualj diyor ki:

    bana bakarsanaz cok gozel sızce nasıl bilmirem ama cok gozel sıte yanıben bule derem

  71. Wavatar taha diyor ki:

    çok iyi bir site ama bazı yanlışlıklar var

  72. Wavatar taha diyor ki:

    irregular verbs lerin etkinlikleri olsaydıda iyi olurdu mesela 1.halini verip 2.ve 3. halini ister yada tam tersi.

  73. Wavatar admin diyor ki:

    bölümler açılmıyo nedenini öğrenmek isteyenler warsa nedeni daha bulunamadı ama en kısa zamanda çözülecek

  74. Wavatar sıla diyor ki:

    aslında iyi ama doğru yaptığım halde yanlış göstermesi çokta iyi değil gerçi cevabı sonda yazıyor

  75. Wavatar Burak diyor ki:

    Kamillllerrrrr !!! çok güzel bir site

    Kamiller yarınn sınavım var

    bana dua edin

    xD

  76. Wavatar yağmur diyor ki:

    iyi güzelde Simple past (Regular/irregular) ile Simple past (was-were) arasında ne fark var kafam karıştııııı

  77. Wavatar osman cem diyor ki:

    çokkk güzel ingilizcemi tazelemiş oldum :) )

  78. Wavatar GALADYATOURS diyor ki:

    bana coulleusyum u hatırlattı :)

  79. Wavatar jessie diyor ki:

    çok süper bi site ingilizcemi daha iyi yaptı

  80. Wavatar Ruya diyor ki:

    Present perfect continous olsa daha iyi olurdu…

  81. Wavatar deniz diyor ki:

    ingilizce piskolojimizi bozdu aga

Yazıya Yorum Yazın

DMCA.com